První Brandnooz box roku 2021

19.02.2021 11:00

Dnes jsem konečně uspokojila touhu po rozbalování potravinových novinek, neboť před malým okamžikem dorazil zimní Brandnooz box. S většinou produktů se setkávám opravdu poprvé, a tak se na ochutnávání těším dvojnásob. Seznamte se s obsahem prvního letošního Brandnooz boxu!

 

Hned na začátek se musím přiznat, že mi trochu chybí rozbalovat box s novinkami každý měsíc. Občas tak i ztrácím orientaci, kdy se mohu těšit na nový box, ale to je maličkost - a otázka zvyku.

 

Box už po několikáté není balen v zelené krabici, ale pokud je toto balení ekologičtější, proč ne. Stávající krabice je pevná a umožňuje transport obsahu v bezpečí až k nám domů, a to je to nejdůležitější.

 

Co ukrýval Brandnooz box - zima 2021?

  • Adriana celozrnná vřetena (500 g). Těstoviny spirálovitého tvaru z tvrdé pšenice. Za deklarovanou cenu 42,90 Kč bych je asi nekoupila, ale rozhodně je v kuchyni využijeme.
  • Joya Bio Ovesný nápoj (200 ml). Jeden z produktů, který bych v obchodě nehledala, ale jeho vyzkoušení se určitě nebráním. Deklarovaná cena 24,90 Kč.
  • EMCO Super kaše bez cukru v příchuti Jablka & Meruňky (55 g). Nejsem úplně milovník ovesných kaší, ale když ji nebude chtít sníst manžel věnuji ji někomu, kdo si má ovesné kaše k snídani rád. Deklarovaná cena 16,90 Kč.
  • Penam Chlebík pro dobrou snídani (250 g). Ačkoli preferuji spíše čerstvý chléb, v minulosti mne oslovil Večerní chlebík od Penamu, který má snížený obsah sacharidů. Přijde mi zajímavé, že se snaží doplnit sortiment produktem doporučeným pro snídani. Určitě ho ochutnám, ale pravděpodobně nebudu jeho běžnou konzumentkou. Deklarovaná cena 39,90 Kč.
  • Vitar EKO B-komplex (60 kapslí). O ekologické řadě produktů Vitar jsem četla na konci loňského roku. Díky Brandnooz boxu poznávám jeden z produktů na vlastní oči. Co mne nejvíce uchvátilo je obsah krabičky, ve které jsou dva sáčky, z nichž je každý opatřený dřevěným kolíčkem. Tak tomuto nápadu tleskám a mám z něj upřímnou radost jak malé dítě. Ačkoli se jedná o B-komplex, tak kapsle obsahují i vitamin C. Deklarovaná cena 99,90 Kč.
  • Proteinová tyčinka Sens s cvrččí moukou (40 g) v příchuti Tmavá čokoláda & Višeň. O produktech s cvrččí moukou jsem několikrát slyšela, ale dosud se mi nedostaly do rukou. Těším se, co na proteinovou tyčinku řeknou chuťové pohárky. Deklarovaná cena 39,90 Kč.
  • Bonavita Choco Balls (250 g). Receptury se sníženým obsahem cukru jsou "in", a touto cestou se vydává i produkt od Bonavity. Nový obsah sacharidů je 76 g /100 g produktu. Původní receptura obsahovala o 6 gramů sacharidů více. Chápu, že je třeba předejít obezitě už od dětského věku, ale v podobných změnách nevidím až tak velký přínos, ačkoli sama příjem sacharidů hlídám. Deklarovaná cena 23,90 Kč. 
  • Targa Florio Limonády ze sicilských citrusů (330 ml). V boxu jsou rovnou 3 druhy limonády v příchuti citrón, pomeranč, červený pomeranč. Plechovky jsou hodně designersky vydařilé, uvidíme, co řeknou chuťové pohárky. Deklarovaná cena 3 x 19,90 Kč.
  • Ketodiet Proteinový krém s lískovými oříšky (50 g). V letáku k boxu je napsané, že tato "kapsička" jsou dvě porce, což jsem na obalu buď přehlédla a nebo se jedná o omyl. S ohledem na množství si dost dobře neumím představit tuto porci ještě rozdělit na dvě poloviny. Deklarovaná cena 45 Kč.
  • Jojo Veggie (81 g). Měkké želatinové bonbony s ovocnými a zeleninovými šťávami. Syna vždy potěší, když v boxu najde něco sladkého a bezlepkového. Tentokrát ho nejvíce zaujaly bonbony ve žlutém obalu. Tak jsem zvědavá, co řekne na jejich chuť. Mělo by se jednat o bonbony v kombinaci borůvka s řepou a malina s dýní. Deklarovaná cena 22,90 Kč.
 
Pestrost tohoto boxu mne upřímně potěšila a těším se na ochutnávání. Domnívám se, že první otevřený produkt budou bonbony. V každém případě jsem přesvědčená o tom, že všechny z produktů najdou u nás doma své konzumenty.
 
Brandnooz box lze objednat na webu brandnoozbox.cz a cena jednoho boxu včetně dopravy je 279 Kč. Frekvence zasílání je 6 krát ročně.