Valentýnský dm box aneb jak odměnit (nejen) sama sebe

10.02.2021 18:28

Pokud máte rádi překvapení, tak se se mnou jistě shodnete na tom, že dm boxy dokáží velmi mile uspokojit touhu po rozbalování. Odhalila jsem pro Vás, co obsahuje aktuální valentýnský box.

 

 

Pro box jsem šla se záměrem uspokojit moji zálibu v rozbalování a opravdu jsem netušila, co bude obsahem. Na prodejně mi byla možnost nahlédnout do boxu odmítnuta. A tak jsem se s obsahem seznámila až doma. V boxu jsem našla devět produktů, z nichž osm je kosmetických. 

 

 

Pokud bych se o box chtěla podělit s rodinnými příslušníky, pak jsem narazila na ten správný kousek. V mém boxu je bezlepková sušenka, kterou věnuji dítěti, a pánský sprchový gel, který dostane manžel. Potěšilo mne, že v boxu je velké množství produktů, které nepatří mezi privátní značku Balea.

 

Současný box nebyl komunikován běžnou emailovou cestou, ale štěstí chtělo, že jsem se o boxu dozvěděla a díky potřebě řešit několik lékařů jsem box zakoupila hned v ranních hodinách. Oproti předchozím zkušenostem v obchodě nebyly žádné fronty a nákup boxu proběhl hladce.

 

Obsah boxu

Veganský roll-on Love beauty & planet (50 ml), který obsahuje murumuru máslo a růži. Neobsahuje alkohol a deklaruje 24 hodinový účinek. Produkt  má jemnou příjemnou vůni a já se těším až vyzkouším jeho účinnost. Ta je u tohoto typu produktů pro mě na prvním místě. Cena v e-shopu: 109 Kč
 

Tuhý šampon značky Nature box se zastudena lisovaným arganovým olejem (85 g), ráda vyzkouším. Osobní zkušenost s tímto typem produktů nemám a vyzkouším díky boxu. Produkt příjemně voní, těším se na to, jak si poradí s mými vlasy. Cena v e-shopu: 129 Kč

 

 

Maska na nohy s makadamovým olejem v podobě navlékacích ponožek od firmy Scholl je pro mne také prvním osobním setkáním. 

Běžná cena je poměrně vysoká a já jsem ráda, že je vyzkouším v rámci valentýnského překvapení. 

Cena v e-shopu: 199 Kč.

 
 
 
 
 
 

Krém na ruce Balea s 5% urey (100 ml) je užitečný produkt, který vyzkouším, jakmile se mi uzdraví ruce z chladové alergie, na kterou v zimě trpím. Jsem zejména zvědavá na účinky urey, která je ve vyšších koncentracích známá zejména z péče o chodidla. 

Cena v e-shopu: 29,9 Kč.


Tělový krém Dove (150 ml) pravděpodobně věnuji. Tuto značku mám velice oblíbenou, ale péči o tělo tohoto typu nevyužiju. Cena v e-shopu: 64,9 Kč.
 
 

 

Lak na nehty Trend IT UP Double Volume & Shine, odstín 505 (11 ml) mne barevně příliš neoslovil – barva je mátově zelená. Nicméně třeba ho použiju pro nějaké dekorační účely. Cena v e-shopu: 59,9 Kč.

Lesk na rty Ultra Matte od TrenD IT UP, v odstínu 035 (5 ml) na mne na první dojem působí poměrně tmavý, ale určitě mu dám šanci. Cena v e-shopu: 69,9 Kč.
 

 

 

Balea men sprchový gel 4 in 1 s mentholem (300 ml) – veganský mycí prostředek určený pro tělo, obličej i vlasy. 

Cena v e-shopu: 24,9 Kč
 

Jedinou nekosmetickou položkou byl Biscuit od firmy Extrudo, konkrétně perníkový v hořké polevě. Na produktu oceňuji bezlepkovost a věnuji ho synovi. 

Cena v e-shopu: 12,9 Kč.
 





Pokud jste se nikdy neodhodlali zakoupit podobný typ produktu, tak bych Vám doporučila využít příležitost. O boxy většinou bývá velký zájem. Určitě se každému může stát, že v boxu najde něco, co by si do nákupního košíku nikdy nedal, ale pokud produkty dokáže rozdělit sobě a svým blízkým, je to prima příležitost jak za 199 Kč udělat radost hned několika osobám. Dle cen z e-shopu je celková cena produktů z valentýnského boxu: 699,4 Kč.


Velmi se těším na hydratační ponožky, snad potěším drobností syna, manžela i maminku a budeme mít společně krásného Valentýna! A ten nádherný box si určitě nechám, je opravdu moc vydařený. Sice produkty nebyly převázány stužkou jak tomu bylo v minulosti, v krabici nebyl seznam produktů, i tak tento produktu hodnotím plným počtem hvězdiček!


  Bohumila